Friday, January 21, 2011

Xde tajuk..

Assalamualaikum..

current location-shah alam..
yup,lani aku kat shah alam..
reason-cam biasa...aku nk spend msa ngn family aku..
kt sni smua ad..
kak long,abe nik,jue,peja, n suhana(adek bongsu aku)

reason lain aku mai sni..
sbb aku nk ilang tension..
seriously aku stress gle dok kt mktb..
buka jea mata dr tido..
trus pikir bnda tu..
nsib baik aku ade kwn2 y byk support aku n
byk tolong aku time aku tgh down..
trima kasih geng kelopak bunga sbb pham keadaan aku..

masalah aku dtg skaligus y xthan nye..
xtertanggung aku...
last2 aku decided utk delete fb aku..
hbis cter..
tp aku bka blik lps tu sbb nk ambk gmbr2 y
aku xsmpat nk simpan dlm laptop..
pastu2 wat sedih dlm fb jap..
konon2 nye wat last wish lah..
*saje ngada2...lgpon lps deactive account fb tu..
semua nye akn ilang jgk..kan,kan,kan...


n aku dh wat fb bru...
igt kn xmau buat dh..
tp bla d pkirkan blik...
cmner nk kontak ngn mekjue nnt die blik sna..
so aku wat fb bru..
fb nie aku nk add family members aku,kwn2 skolah dlu n especially Kawan2 RAPAT jea...0k..!!
sedih jgk bla t'paksa ttup fb tu..
byak sgt kngan spnjng gna fb tu..
huhu~~

bla dh xtertahan dh serabut kt kpala aku nie,
aku decided nk cbut mai shah alam..
ptg khamis tu aku xtrun training bola baling...
sbb xde mood..
s0ri ah sya n gus,sbb korang kn cover utk aku..
huhu~~..

mlm tu aku kuar ngn gus,limok,syu,n enge
naik keta kiki n antar aku ke stsen bas..
smbil2 kuar mkn kt MU..



msa mkn kt sna happening gler..


msa ni aku tgh msj sape eh..
dh lupe dar..??



mengabadikan kenangan atas bas sani..h0ho~


rsa mcm sedih jea nk tnggal diorang
ujung mnggu nie..
*cehh,bajet mcm xmau blik mktb dh lps ni..haha

aku naik bas sani express
dh la ad 2 org jea ats bas tu..
sronok lh aku round 1 bas..
wat cm bas tu harta aku..
pastu dok tngkat atas,kat seat y dpn skali
best..!!! rsa mcm jd driver y bwk bas tu plk..
haha..~~


nih bukti nye..haha~~
msa ni dh sampai kt shahab perdana..

pastu pkul 6 lbih camtu..
pegi ambk jue n suhana kt stesen bas seksyen 17..
happy ending~~

2 comments:

syasya sepet said...

lemoc block aku terus xnmpak aku.ahaha.npok ngat aku still kcik agi.keh4

*Kak La* said...

next time mu kn alert skit bilo nk ambek gmbr..make sure xdok blke lim0k yea..