Wednesday, February 16, 2011

"Mad" no more..=)

salam..


wlaupon mu dh ltak dh gmbr ni dlm blog mu..
aku xkiro aku nk ltak jgk..

arini die dh fly blik aust dh...
aku igt kn die nk fly pkul 9 pgi..
s0 bgun jea pgi td..
trus aku kol kak long aku..
kot2 kak long dh kt airport utk nk antar die..
skali kak long aku ckp,
flight die pkul 10.30 mlm upe nye,..

s0,aku kol ayah aku, tnya psl die..
sbb nk kol die direct malu..
n pastu kol kak long aku plk..
tp msa aku kol dh pkul 9 mlm dh...
kak long aku dh blah dh dr airport..
sedih gler bila igt xsmpat nk
wish goodbye kt die..
huhu..~~

tup2,die kol aku..
0k..aku ngaku..aku hepi gler..
sbb smpat sembang ngn die sblom die fly..
igt kn die dh xigt kt aku dh..

pape pon..
jga dri sis..
smpan duit byk..
n sori psl It girl tu,
sapa ke mati ore mu..hehe~~
lgpon bkn slah aku..
slh mktb aku sbb block game tu..~~
bye2..~~


aku ngn die..gmbr 2 taun lps..


status fb aku..~~
finally,aku ok dh ngn die...
s0ri ah klu mu ad trasa ati ngn aku...
meme mulut aku ni biso skit skali-skalo..

seriously,kalu aku baloh ngn ore lain skli pon xpo lg.....
tp kalu baloh ngn mu,,ibarat aku dh xdop sapo2 dh la dlm dunia ni...
with
,,ur sis~~

latest pic aku ngn die...
aku pegang jnji aku..

aku belikan jgk kek birthday ko mu ke..
igt tu...

No comments: