Sunday, March 6, 2011

hehehe..

Assalamualaikum..

masa=2.14 pagi..

yup aku xtido lg..
sbb skrg aku tgh pulun wat esaimen
philosophy of education..
lusa dh nk kn hntar..
tp skrg aku bkn nye mngadap kt esaimen sgt
dok stalk blog org ade lh..
huhu~..

mggu y memenatkan dh hbis..
mggu ni,kt mktb aku ade
KOT..(kejohanan olahraga tahunan)
umah sukan aku oren..
dpt no-2 keseluruhan..
syukur alhamdulillah..
hehe~

aku bgga sbb dpt smbang 7 mata utk
umah sukan aku msa sukantara..*ok ni cter lame.
tp aku nk cter jgk..
aku dpt 3 mata utk acara lontar pluru..
3mata utk lompat jauh.*tu pun wat 2kali p'cubaan.,
n dpt 1 mata utk lari 100m..
xmau lri lju2..tkut semput..huhu~

KOT taun ni bg aku xbest sgt sbb
aku xjoin sgt...
aku xinvolve sgt,
klau taun lps ade lh jgk,
tlong wat props utk p'brisan..
taun ni byk mls dr rjin..
s0,aku memilih utk joging jea ptg2
drpd trun pegi tgk sukan kt pdng..
*tr0k kn aku ni..

perrgghh..mnggu ni mcm2 dh jd kt aku..
nk cter pon pnjang..
jenuh nk menaip..
kira halal jelh..
y penting aku tgh bhagia skrg...
lps antar esaimen si kalai ni..
gerenti aku nk tido puas2..
enjoy teslian night..
nk kemas barang n kosongkan bilik..
11hb blah dr perlis..
blik klatan lh weyy...!!
pastu wat SBE (school based experience) kt skolah rndah aku dlu..
pastu...pastu....erk,,aku xthu dh aku nk wat ape..
janji idup kn enjoy slagi boleh..
yea yeah...

tu jea utk mggu nie..haha
tata...

p/s=gmbr..??xde lh..nnt aku pow dlm fb sape2 dlu pastu aku upload..wokeh..??haha

No comments: