Tuesday, October 26, 2010

Dilemma Wanita..

salam alaik..

aku kn pernah tulis dlm post y sblom nie psl dilemma aku kan..
dilemma sama ad nk pegi tgk final piala malaysia,klntan lwn negeri sembilan
kt stadium bukit jalil 30 hb nie atau nk join tournament bola baling kt mktb bainun..

malang nya...
tournament bola baling y aku join tu jtuh pd ari y sama jgk..
tekey sungguh lh weyy..(aii,,mula lah nk kuar loghat klntan nie)

malang nye bertambah apabila,
dlm 10 org y dihantar untuk 1 team tu,,

aku sorang jea y pegang posisi goal keeper..
klau aku tarik diri, sah2 kn maki kaw2 punye ngan bdak2 nie
(especially si sya tu *aku dh dpt agak dh)..


malang nye makin bertambah
bila aku dpt thu y hrga tiket utk final PM nie harga rm30..
gile,,bapak mahal..!!
semua nye slah FAM...aku ulang "SALAH FAM"..
mntang2 lah, klntan dpt msuk final..amek kesempatan nk cekit darah plak..
sbb dh thu pnyokong2 fanatik psukan klntan msti akn penuhi stadium..
mula lah nk naikkan harga tiket..
blah laa FAM..
klau aku pegi tgk bola pon,,mst kering lh jwp nye..
dh la tmbang bas pegi balik s.alam dh 90rggt..tmbah hrga tiket nk msuk stadium 30rnggt..
total=rm120..mati aku,!!

td kak long kol,,tnya nk pegi ke x tgk bola...die kt ok jea,,
klau nk pegi abg nik (abg ipar aku,suami kak long aku)
bleh jea nk support tiket bas dgn tiket bola utk aku..

setelah puas berpikir...
aku dgn berat hati terpksa tolak tawaran diorang..
sbb kesian kt diorang kn wat kuar duit y byk utk aku plak..
tmbahan plak pipi(abg aku) nshatkan aku, xyah pegi,tgk live kt mktb jelah,,sbb rsaukan keselamatan aku..aku mula lah wat tacing ngan die..die dgn rsa bersalah nye bg kt aku 50rnggt..(duit pujuk,,sbb wat aku frust)..**xleh nk wat enjoy sgt nagn duit tu sbb aku tlah wat guna utk byr upah format lptop aku y uzur nie..huhu~~
dengar jelah nshat die..mungkin ada hikmat kot aku xpegi kali nie....

s0,skrg aku kn fokus utk bola baling plk..
Doakan aku berjaya m'prthankan GAWANG team ipg perlis yea..hehe.~~

No comments: