Saturday, October 30, 2010

Lwn Bola Baling..

salam alaik..

arini ade tournament b.baling..
bertolak dr mktb pkul 3.30 ptg,smpai pkul 7.30 ptg
bapak lame..jenuh aku nk bersembang dgn dayah atas bas..
smpai kering tengkak aku dok bersembang dgn dayah..
mane xkering nye..dr mktb smpai grun aku bersembang xhenti2 dgn die..

jom lyan gmbr masa aku join b.baling..
bertempat di Ipg Kampus Tuanku Bainun..
aku jd keeper..pkai jersi no 11..
(no xde kaitan, no 11 bkn no feveret aku)


pndai2 lh cri aku y mane 1 yea..



td ade 4 match,,
first sptutnye lwan ngan team IPSAH,,
tp diorang smpai lwt,
kn skip dlu game..
biar mktb lain dlu y lwan..

first game menang 1-0..
second menang 5-0..
stakat nie xbolos lg..aku pon sdap duduk lg..
smpailah main utk game y ke-3..
kitorang menang 3-1..

bila smpai da last game,
kn lwn ngan team IPSAH..
ni plwanan penentuan utk johan & naib johan,,
aku dh cuak dh..lps dpt thu ad bdk MSSN dlm team ipsah tu

bdak pompuan no 5..
body bleh than..tnggi lg dr aku..
klau dpt bola kt die mmg aku kn ready ckup2 lh nk tngkap bola die..
die punya shot laju cam peluru lah cheq nk habaq mai..
aku ni punye lh melompat dgn susah pyah nk tngkap bola die..
nescaya bola die xtertangkap oleh aku..

so aku
hnya mmpu redha n pasrah melihat gawang ku
dibolosi oleh balingan nye y laju mcm ribut tu..
kesudahannya of cos lh mnyebelahi IPSAH..
team aku kalah ngan diorang 7-3..
ok r,,drpd team lain kn blasah 7-0 & 5-0 bila lwn ngan diorang..huhu
(nk sdapkan atie..)

bkn hntar team b.baling jea..
futsal (laki jea),tenis,badminton,

keputusan keseluruhan..

bola baling lelaki=naib johan..
bola baling perempuan=naib johan..
tenis lelaki=johan..(izwan)
tenis perempuan=naib johan..(kak ayu)
badminton lelaki=semi final..(injured)
badminton perempuan=johan..(angelina)
futsal lelaki=saguhati

td aku terpaksa balik awal sbb tkut xsmpat nk tgk final piala malaysia..
KELANTAN LWN NEGERI SEMBILAN
naik kete ngan puan hayati..(perrghh,die bwk kreta mngalah kan dominic y dlm cter the fast the furious)..
cm ambk mase 2 jam jea dr bainun smpai mktb aku..tu pun sbb ujan lbat..
klau xujan, sejam stgh jea dh smpai dh..

pape jelah..
nie gmbr,,jom layan..
*aku nk smbung chat dgn seseorang plak nie..hehe
(kesian kt die berjaga smpai pgi)..huhu


berdiri dari kiri=bibi,sya,zana,ina,ziha,atilia.
duduk dari kiri=dayah,aku,azzie (kapten)..
bibi,sya,zana,ina,ziha,atilia.
dayah,aku,azzi..

maisya xde,sbb die injured,
kn hntar p hospital..(sian kt maisya)

nie mase smua dh selesai dh..

tu team bola baling lelaki mktb aku

team b.baling laki..dpt naib johan jgk..
(gjun tgh seksi..haha)


beryukur sbb dpt no 2..


alhamdulillah..ipg perlis muncul johan keseluruhan..
nie atilia dgn kak ayu..dgn trofi kemenangan..hehe =)





love u guys..we did a great job babe..=)

2 comments:

juju ayin said...

rajin ugok mu update blog..

keep it up gurl!

always enjoy reading ur stories..

ak ngah break study sat ni..xdak mood!
nk tido je ase..exam kul1.30 esok..

*Kak La* said...

huhu..thanks..

mu pon rjin2 lh update blog..aku follow sokmo blog mu..