Wednesday, October 27, 2010

Penat main..

salam alaik..

ari ni xde ape2 y best berlaku pon..
rutin y sama jea, berulang spnjang study week nie

pg td ade tklimat peperiksaan..
skali ngan senior sem 8 & KPLI..
akhirnya dpt jgk tgk muka senior sem 8 y lain,kecuali senior pj..
sbb senior pj tu slalu jgk aku tgk..
y lain bkan xprnh tgk..tp jarang2..huhu~

lantak lah,,pastu trus roket balik bilik..
nk wat ape kt bilik ape lg klau bkn study..hehe~
dk tgh syok2 study grammar td,.aku d kjutkan dgn bunyi loceng kecemasan..
bkn nye skali..tp berkali2...naik stress jgk aku d buat nye..
xthu ke org tgh syok tido.(*alamak,kantoi aku tipu aku study td.)

pejam celik,pejam celik..
tgk jam dh pkul 5..HANDBALL TIME,,..!!! horrayy...!!
amk sudin trus cbut pegi Pulako..
punye lh smngat trun,, igtkan dh lewat..
tup2 brape ekor jea y ade..tu pon semua pompuan,..
bdak laki,sorang pon xnmpk btang idung..
stendek janji melayu..ckp pkul 5...smpai pkul 5.30..
pape pon...
abaikan jelah psl diorang tu..

arini,,aku rsa aku dh main ok skit dr smlm dgn ari2 y sblom nye..
sbb rsa tkut aku kt bola tu dh kurang...

semuanya atas nsihat & tnjuk ajr drpd Azzuwa, bdk pj batch aku...
byk jgk y die ajar aku ari ni..
ajar cara nk predict bola nk p arah mne... & mcm2 lh y die tlah ajar aku nye..
jenuh nk taip..

lma jgk lh die berdiri kt sebelah tiang gol y aku tgh jga tu..smbil2 dk ajar aku..

smpai 1 thap,bla die blah aku rsa mcm ilang keyakinan skit sbb xde org y nk bg arahan..
hehe..**mengada2..

Pape pon..
Terima Kasih byk2 lh Azzuwa yea ats nshat n tunjuk ajar y kau bg kt aku td..
aku hrgai sgt2..hehe~~
lani die dh jd mentor aku..harr..,jgn main2.. haha..

lps hbs praktis b.baling,,snggah cafe jah..
jmpa ngan Kira (senior sains)..
die blnja aku mee goreng*tu pon slepas d pksa oleh aku..haha
tq byk2 lh Kira n0h...nnt lain kali aku blnja ang plak..
aku jnji..hehe.~~

ari nie aku bru dpt thu y..kitorang akn bertolak ari jumaat lusa ke mktb bainun..
n balik keesokan ari nye..
mntak2 lh smpat aku nk tgk bola..insyaallah..

esk ade training bola baling plak..
tp ade kelainan skit...kali nie wat training pgi..
biar smngat skit nk main..sb sejuk skit klau main pgi nie..hehe

stkat nie jelah aku nk cter utk ari nie.
niat d hati nk study grammar..
mntak2 lh tercapai ari nie..

No comments: