Thursday, April 7, 2011

All These Things That I've Done..!!!!!!!!

Assalamualaikum semua..

dh lama dh aku xupdate bl0g nie sbb
lpt0p ak wat hal..
keyb0ard die r0sak..
s0 lps tu aku kn puasa fb ngn update bl0g.
serius b0ring ble xleh nk main fb...

nsib baik lh ade dayah..sbb bg pnjam external keyb0ard kt aku..
die ni seni0r aku..bdak sains..
mnis jea,0rg nye p0n single...
ade chance..haha

0k2...nie y aku buat sepnjng aku xupl0ad bl0g aku..
hehe..

20 - 24 march...
aku g sk0lah rndah aku dlu..
wat sbe..


nie lah geng2 y wat sbe skali ngn aku.
di0rang nie 1 sk0lah rndah skli ngn aku dlu.
dari kiri-syahadam,aku,faiz0n n amri

tgk Kak La mgajar mate..

srius sr0n0k jd cikgu...
=)

28 -31 march
spatut nye pegi Bina Insan Guru (BIG)
4ari..
tp sbb perlis hujan n0n-st0p..
BIG kitorang t'pksa cncel sbb tkut stuck dlm bnjir..
dah la kit0rang camping kat sbelah empangan timah tas0h..

d0k hujan lbat p0n..smpat jgk lh aku wat aktiviti air..
means..bina rakit pastu berakit pegi ke seberang..
smpai jea kt check point die..
aku kn rendam dlm k0lam y kt tgh2 tasik s0rang2...
tp aku xsmpat nk wat aktiviti kmbara..
jungle tracking sgala..rgi nye..
p/s=gmbr BIG xde sbb..aku xbwk kmera pegi sna..

pastu aku awat ape eh..??

0ooo...smlm ak pegi mlwat ment0r aku..
die patah kaki...kesian..
pastu aku ngn clsmate aku
kuar pegi jln2 kt k0la perlis..
b0ring nye...cm xde tmpat lain...
*sabar jelah....


nie mse kt k.perlis.
ngn yen,lim0k n aku..

dari kiri gusilia,aku n yent0...
hehe.. =)

aku sekarang..

sdng cuba nk jd lbih feminin..
dgn ade nye bntuan dr rumate..
insyaallah bleh k0t sl0w2..

lgp0n jersi b0la aku y b'lambak tu sape y nak pakai...
(T.T)


p/s=xsempat nk c0py gmbr dri sya.......huhu
nnt upl0ad lain yea...




No comments: