Thursday, April 28, 2011

Di pendekkan Cerita..

Assalamualaikum...

alaii,lame nya xupdate blog..
seyez,smnjak dua menjak ni aku mmg buzi..
buzi dok relax..haha
ok2..aku xmhu nk cter pnjang2,,
cm tgk gmbr jelah eh...
insyaallah klau rjin tu dtang aku ltak caption...
hehe..

sabtu..23/04/11
aku,meksya,mirah,mira,lim0k n kamal...(bdak2 kls A)
pegi tasik jitra,
sje jalan2 ujung mnggu..
kamal memeainkan peranan sbgai
driver n cameraman kitorang pd aritu
trma kasih byk2 kamal sbb snggup lyn kpala kit0rang nie..haha
hmm pastu,,pastu...alai aku xthu lh nk tulis ape darr..
huhu..
lyan gmbr jelah..

************************************************************



~sesi meroyan bermula~



inilah kamal... nsib baik ade jgk gmbr die.. sbnrnya kamal ni tgh di pergunakan oleh kitorang.. haha..*gelak shet0n.. papep0n tq kamal..lawa gmbr2 nie..

~ing it...wink2..(^___^)

*******************************************************************


Isnin...25/04/11
kls tesl C organize bowling tournament..
utk projek Gerko pnye..
kan aritu Tesl B dh wat Teslian night..
Tesl A (kls aku) wat futsal..*0oo..aku xciter eh y nie..
s0,smua wajib j0in..
team aku(ahli didi,ema,syafiqah n aku)
dpt n0 last..*nsib baik lah dpt no last dr xdpt langsung...hehe

nie gmbar die..*itu pon gmbr2 y aku p0w dr meksyu..
hehe..





TESL group..
PISMP SEM 1...
~~I u'guys~~

No comments: