Wednesday, April 20, 2011

Hey you..listen here.!!

bissmillahirahmanirahim...

entri kali ni aku buat KHAS
utk kakak aku y terSAYANG iaitu
Zulaikha Fawzerin Binti Abd Aziz..

smuanya b'mula lps aku dpt post ni
dr die kat fb...

p/s=abaikan layout blake lively tu yea..hehe

ok...entri nie aku nk tulis gna loghat klate..
klau xpham...sila skip yea... =)

ni msti kes aku kantoi g k0men kt blog Fatin Liyana nie..
yea..aku mngaku y aku ad0 k0men kt entri blog FL tu..
tp tu first time n last time aku k0men kt blog dio..
*kalu xcya, try r g check balik..

al0h jue..xdop gpo y perlu di jealouskan lah...
blog dio pon bkn nyo aku follow pon..
aritu pon sbb t'buko blog dio..tu aku snggah kjap tu
sapo kto aku xfollow bl0g mu,
n sapo kato aku pandang sebelah mata jah blog mu..
aku follow apo...!!

trust me jue,
mu xyah dop jelos lh ngn dio..
xdop sbb kito nk jelos ngn ore nie..

sebab apo..
bkn dio y blnj0 aku wat lesen,

bkn dio y naik moto ngn aku redah ujan lbat nk g wat lesen kt K0taraya.

bkn dio y belikan aku jam Nice n bg purse ROXY kat aku.

bkn dio y blnjo aku mkn piza kt Jitra ngn apih,meknah,n tompel aritu.

bkn dio y ajar aku grammar tiap kali aku tnya.

bkn dio y slalu kemas bilik tido aku(i mean blik tido kito).

bkn dio y teme aku tnggu bas pukul 6.30 pagi nk g sk0lah zainab tiap2 pagi.

bkn dio y bg laptop Asus ni kat aku.

bkn dio y bg kat aku smua buku linguistic n fail social studies.

bkn dio y wat part time kt pizza hut KB Mall sapa lembik lutut.

bkn dio y slalu teme aku g rayo umah kwn2 aku.

bkn dio y dok b'smbang & mngumpat ngn aku atas katil sbl0m tido.

bkn dio y t'tukar kasut ngn aku dlu,sapa ku kn g sk0lah paka kasut ketat sebelah.

bkn dio y slalu kn p0w bju ngn aku.

bkn dio y bg printer kat aku.
bkn dio y bgi pnjam kat aku kamera sony y kaler pink.

bkn die y nk bgi samsung jetz kat aku nati bule 12 nie.

bkn die y teme ayoh kito mso ayoh msuk wad dlu.

n s0 on lh..

See jue, dio xdop main pranan p0n dlm idup aku..
aku pon xakn knl dio kalu mu xsbut psl dio aritu..
b'tapa die xpnting dlm idup aku..

seriously jue,
aku kalu ado msaloh ngn ore lain xpo lg..
tp jgn lh ngn adek-beradek..
especially mu..
ni tamb0h2 dgn mu y hok dok jauh plop..

aku prnah oyk k0 mu,
brtapa aku bngga ngn mu..
sbb mu rjin..jauh bezo ngn aku ni.
mls gler..
tp bila mu oyk mu dpt Dean Scholars..!!
syez aku bangga..cm xleh nk bg hdiah n celebrate dgn mu jea
sbb mu d0k jauh.. T.T

dont worry sis..
chill up..
xperlu jd doktor,xperlu jd cantik utk rsa kita bertuah
sbb kita dh mmg b'tuah
sbb kita ada satu sama lain..
coz we still hve a family..
our perfect family..

right babe??

MekJue


yes, i know u're not a doctor-to-be..
i know u're not as beautiful as her..
i know u're not lucky like her but i know i should say that im lucky bcoz i have you..*its true..



p/s=aku rindu ksgt2 0 mu lah jue..aku pon nk start sibuk dh loni..