Wednesday, November 10, 2010

Ada Ape Dgn IPG Perlis

salam alaik..

nie nk tulis refleksi skit..
ape y dh b'laku spnjang taun 2010 nie..
memandangkan esk pgi aku dh nk
blik kmpung dh..horaay...!!

bak kate si yent0..
"dah cuti yea.."..haha
harr,mmg lh yen oii,,kita dh cuti dh..

ari ni aku dh bebas,
bebas dr ape..??
bebas dr exam y mnyerabutkan kpala..
haha..

esk nk pegi shah alam..
tl0ng doakan agar slmat lah
perjlanan aku yea.. =)

ok..back to our topic..!!
ada ape dgn ipg perlis.

well,aku seronok d0k kt sni sbb
aku ade kwan2 y sma naik dgn aku..
meh aku nk crita sikit psl s0rang2..

Nurul Hani..
*xmembebel shari kat aku,mmg xsah..
xsmpurna hari die klau xkutuk aku..adooishh
Limok..
*bab merapu bg kat die,,die mmg juara..
Meksyu..
*bakal rumate aku taun dpn..suka membebel..
Gusi
*hobi die kentut..kentut tnda stuju..
Enge..
*juara bertahan dlm game "suamiku hensem"..
Azzie..
*juara bercerita..(smbil2 dok dgr crita die,smbil2 kira brape kali die sbut prkataan "pastu")
Ary
*pkwe kpd si azzie y kt atas tu,,hobi die,kutuk aku..cm biase,aku slalu jd mgsa..huhu
Matlip
*senior aku,,dh mcm abg bagi aku..(wlaupon die kdang2 mnykitkan ati,tp very supportive..)
Classmate aku
*smua2 nye..
Teslian..
*we strive,we master,we delivered...motto kita..haha
Geng2 Shick Ultra,Kodomo Lion & bola baling..
*sronok dpt main b'sama..
Snior2 aku
*ramai sgt lh,,xtertulis sni..y psti aku suka korang..
smua sporting,ade lh jgk ssrgh tu y kerek terlebih...biase lh diorangkn HOTttuuiii..
Junior2
*sori lh xknl sgt junior buat mse nie..klau y ade join pape ngan aku tu ade lh aku knl skit2..huuhu



ni hani..xcnteek n kuat bebai..

dr kiri meksyu,enge,limok,gusi & abon..
jgn rsau smua xcntik..haha

Azie y tgh lunch dgn ary n ammar..
diorang lbih dkenali geng 3A..haha


Classmate aku..TESL A..
bersama ngan mentor aku..Sir Asmadi..

Teslian Auww...auww..



Shick Ultra..

Kodomo Lion FC..hbt x nme team nie..?

Team Bola Baling..


p/s-gmbr matlip xdop..s0ri weh..huhu

1 comment:

4 Bestari 2014 said...

i'll be miss u..waaaa
tke care..selamat g n balek yer..waaaaaaa