Sunday, November 14, 2010

gmbr jea..huhu

assalamualaikum...

arini aku pegi smbut mekjue kt LCC..
xmau ckp byk..hnya mmpu ltak gmbr jea..
*sbb aku mls nk menaip..huhu


aku,peja n pipi..
2 ekor makhluk y xhensem nia adalah abg aku..
korang jgn pandai2 nk kta muka ktorang sama plak..
nnt kt tumbuh bisul kt mulut bru thu..


ni aku dgn mekjue..
tgh cr kedai mkn nk lunch..



blik umah k.long jap..ltak2 brng..
pastu kuar blik,,cr money changer..
nk pegi tukar duit mekjue.



atas belas kasihan..
aku upload lh jgk gmbr peja..
sbb sharian die dok ambk gmbr aku ngan jue..huhu

duit australia..
nmpk mcm byk tp brpe helai jea pon..huhu



ade gaya org kaya x..??
hehe



mkn mcD jap..
ngan abg nik,aku n jue..jue blnja..hoho





aku,peja n abg nik.
dlm umah k.long..(mcm dlm studio rkaman pon ade umh die nie.)
huhu..


mekjue dgn muka stereotype nye..
(myampah aku)


dinner kt restoran andaman..
lupa dh kt seksyen brape..huhu..


menu..biase2 jea..huhu



mlm tu plk lps mkn..
pegi jln2 kt uptown..
igt nk shoping...tp xde bnda y berkenan d hati..(plus xde duit..)
haha..



aku n mekjue..



aku n peja..

esk pagi nye...nk blik klntan...
aku,ayah,abg nik,peja n jue..

dadaa...

2 comments:

lemoc b0NgoK said...

rahang tubekk...
kem salam peja deh..
moood: merenyam

*Kak La* said...

gatai meqhela...=P