Thursday, November 25, 2010

gusi..ok aku jwp..

y ni aku kn pksa jwp..
=.="

1. Kali pertama tgk aku, dalam hati kate.....
terBAEEK lh gusi die..

2. Kali pertama dengar nama penuh aku, dalam hati rase.....
pergghh nme...mst cucu die nie malu nk mngaku die nenek..

3. Berapa kali penah hang out ngan aku?
mls nk kira..sbb tiap kali kuar mst kn byr myk keta k0..

4. Adakah aku tersangat jelita & gojes?
tettttttt...next question pleazz..

5. Bilakah kome tgk aku menangis & knp aku nangis waktu tu?
waktu pulangkan lapt0p..last2 lapt0p uh amek balik..durr
(tiru jwpan lim0k..haha)

6. Adakah aku blh jd cekgu Inggeris yg baek?
boleh...tp kn wat p'sediaan 15thun bru bleh..

7. Apakah cita cita yg lbh sesuai dgn aku selain pramugari?
model iklan polident..

8. Siapakah org yg aku puja puja bagai nak gile selain dari 'Gorilla'?
LIMOK.....haha

9. Apakah perkara paling buruk aku pnh buat kt kome?
mula2 ckp jd nk pegi bukit ayer,pastu xjd pegi,pastu jd pegi plak..
(mmbuat kn aku terpksa dduk berhimpit dlm keta k0)...haha

10. Soalan cepu......(sila sambungkan...)
cepuk gusi k0 y tubek tu..haha

2 comments:

4 Bestari 2014 said...

rahang..rindu sama lo...hehehehehe

*Kak La* said...

aku pon rndu jgk kt ang wey...
cm best jea ang p lngkawi dlu..huhu