Friday, November 5, 2010

Fakta tentang si Mek La

salam alaik..

tgh asyik bca blog lemocbongok td..
tba2 aku terbuka 1 entry die..
die ad cter fakta psl dri die..
s0 aku pun nk wat cm tu jgk lah..
hehe..
*lemoc,ang ok kn klau aku tru idea ang kn..

Nie nk share skit psl dri aku..
klu nk thu trus kn m'baca,klau xnak..
pndai lah cr button close kt sbelah knan n ats kli kt desktop tu yea..

20 Facts About Me.. =)
  1. aku suka kucing.
  2. aku suka minuman y mnis tp aku xsuka mknan y mnis..(stendek ore klate,ska mkn mnis) haha..
  3. aku sorang y ckp byk..ngan org y aku knl jea.
  4. aku akn jd pendiam bila aku tido n kenyang jea..haha
  5. aku suka bersukan..tp bila nk main aku lbih sbati brada kt gol..means aku ni lyak jd keeper jea..huhu. *kesal dgn diri sndri..
  6. aku minat bola,feveret team aku of cos lah The Red Warriors..feveret player, Mohd Farisham & Daudsu..sbb diorang rajin kutip bola bila main..hehe (aku rsa ni semua org thu..huhu)
  7. impian xmustahil aku-aku nk wat gaya terbang ala2 Buffon msa tngkap bola..
  8. impian mustahil aku-mntak Kaka autograf atas jersi Klantan aku pnye..haha *mustahil ke??
  9. impian aku y smpai ari ni xtertunai oleh aku=nk derma darah..huhu *slalu xde pluang nk wat bnda nie..
  10. aku xpndai berenang..& aku ada fobia air.(sbb aku prnh lemas msa kecil dlu) *tp bila aku mandi,aku suka mndi lame2..haha..main air..=)
  11. buah mata kucing n sbarang jeruk adalah haram bg aku..*klau aku mkn 2 bnda tu,msti aku akn semput n mybe bleh mati serta merta..*so jauhkan bnda tu dr aku,,tkut nnt aku terliur..huhu
  12. aku malu nk mntak duit dgn mak ayah aku..huhu *s0,aku mntak dgn adek-bradek aku..problemo solved..
  13. aku suka laki y suara nya suara jntan..auuumm..!! sbgai cntoh.. suara Jason Wade(ala,vokalist band Lifehouse tu..)
  14. personal adviser aku dlm bab2 sukan nie..of cos Peja (abg aku)..aku byk ikut jejak lngkah die dlm bersukan..*pemberi smngat utama bila aku join ap2 game..
  15. bila aku sronok @ sedih @ nk b'kongsi cter psl dri aku..aku akn cter kat Hani n rumate2 y xofficial aku nie..depa pemegang rahsia y terBaekk pnyer..
  16. aku pyah nk nangis,tp bila nangis senang nk berhenti..*bgus kan..
  17. skali aku kecewa klau bab b'cnta nie,amk masa staun bru bleh pulih hati ni..
  18. aku bukan jenis y suka berdendam..lbih suka melupakan & memaafkan..
  19. aku ade glove y di beri nama "Sudin"..abg pie aku y bg sbgai hdiah bufday aku utk taun nie..
  20. last but not least..aku lebih suka dgr lgu english drpd lgu melayu n indon..feveret stesen radio aku adalah Hitz.fm..
Prinsip Hidup aku & ciri2 laki idaman..
  • bila kwn dgn laki,,batas pergaulan kn jaga..
  • hormat org tua..
  • jgn sesekali naik moto dgn laki y bkn mahram..
  • xleh mnum air smasa tgh mkn nasi,mnum air sblom n slpas mkn jea..
  • nk org y dekat2 jea.(nie mak aku y sruh)
  • org y punye minat y sama ngan aku..cth minat bola..*bleh berkongsi minat..
  • org y suka bersukan..
  • org y lg tua drpd aku..sbb die mst dh matured. *bleh bimbing aku y prngai y mcm bdak2 nie..hehe
p/s=sape y rsa dh ada cri2 y aku tulis tu pd die..bleh dh ambik form utk jd boyprend aku..haha
that's all..
daa....

No comments: